Zwangerschapsyoga

Wil je tijdens je zwangerschap je lichaam en geest soepel en ontspannen houden? Volg dan de speciale ontspannende zwangerschapsyoga lessen!
Het advies is om vanaf de 20e week van je zwangerschap te beginnen. Mocht je eerder willen beginnen dan kun je altijd contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Wat ga je doen tijdens de zwangerschapsyoga?
Yoga brengt rust, kracht en balans. Precies datgene wat je kan ondersteunen tijdens jouw zwangerschap. We werken met specifieke asanas (houdingen), pranayama (ademhalingstechnieken) en ontspanningstechnieken. De lessen zijn gericht op een combinatie van dynamische en ontspannende bewegingen en is geschikt voor elke fase van de zwangerschap, want door de begeleiding helpen we je veilig in de houdingen te komen. Je leert hoe je het beste kunt staan en bewegen tijdens je zwangerschap, zodat jij van deze mooie tijd kunt genieten.

Op mentaal vlak komen thema’s aan bod zoals:

  • het contact maken met je kindje in de buik;
  • bewustwording;
  • rust;
  • veranderende emoties; vertrouwen in je eigen kracht en in je lichaam.


Enkele tips voor aanvang:

  • eet een lichte maaltijd vóór de les;
  • breng een flesje water mee;
  • zorg voor comfortabele kleding waarin je goed kunt bewegen en ontspannen.


Bekijk het lesrooster voor de actuele tijden.

 

Ik heb interesse in zwangerschapsyoga

  • * velden zijn verplicht.

Anita

"Bij TEN heb ik weer plezier en motivatie in het sporten gevonden"

Anita
Carmen

"Ik voelde me een 4 en voel me nu een 9, mijn zelfvertrouwen is terug. "

Carmen
Rinus

"Mede door TEN's voedingscoach en trainers, ben ik 35 kilogram afgevallen binnen een periode van 7 maanden."

Rinus
Anouk

"Ik was vorige week 18kg kwijt, ik hoop de 25 aan te tikken voor de communie van mijn dochter in mei."

Anouk
Ton

"Mijn doel was om 20 kg af te vallen, dit doel bereikte ik al na 6 maanden!"

Ton