Zwangerschapsyoga

Wil je tijdens je zwangerschap je lichaam en geest soepel en ontspannen houden? Volg dan de speciale ontspannende zwangerschapsyoga lessen!
Het advies is om vanaf de 20e week van je zwangerschap te beginnen. Mocht je eerder willen beginnen dan kun je altijd contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Wat ga je doen tijdens de zwangerschapsyoga?

In deze lessen word je goed voorbereid op de bevalling door middel van aangepaste yogahoudingen en ademhalings- en ontspanningsoefeningen. Er wordt aandacht besteed aan het veranderende lichaam en het vergroten van flexibiliteit, kracht en concentratie.

Op mentaal vlak komen thema’s aan bod zoals:

  • het contact maken met je kindje in de buik;
  • bewustwording;
  • rust;
  • veranderende emoties; vertrouwen in je eigen kracht en in je lichaam.


Enkele tips voor aanvang:

  • eet een lichte maaltijd vóór de les;
  • breng een flesje water mee;
  • zorg voor comfortabele kleding waarin je goed kunt bewegen en ontspannen.


Bekijk het lesrooster voor de actuele tijden.

Rinus (63)

"Mede door voedingscoach en trainers, ben ik 35 kilogram afgevallen binnen een periode van 7 maanden."

Rinus (63)
Susan (37)

"Zelfs ik ben sporten leuk gaan vinden, dit had ik nooit gedacht een jaar geleden."

Susan (37)

"Ik was vorige week 18kg kwijt, ik hoop de 25 aan te tikken voor de communie van mijn dochter in mei."

Anouk Daniëls (46)
Ton

"Mijn doel was om 20 kg af te vallen, dit doel bereikte ik al na 6 maanden!"

Ton